مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارائه کننده میگو خشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید

مشخصات انواع میگو خشک صادراتیفروش انواع میگو خشک صادراتی

ارائه کننده میگو خشک صادراتی انواع این محصول را به روش های مختلف به مشتریان عرضه می کند و با توجه به مرغوبیت و ارزش غذایی بالا دارای متقاضیان زیادی بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این روزها بازار میگو صادراتی بسیار داغ می باشد و مشتریان استقبال زیادی از خرید این محصول نشان می دهند. میگو خشک در استان های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان و … با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود.

ارائه کننده میگو خشک صادراتی

مشخصات انواع میگو خشک صادراتی

مشخصات انواع میگو خشک صادراتی انواع میگو خشک صادراتی دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشد؟ 

  • این میگو به خوبی تمیز و فرآوری شده و فاقد هرگونه ضایعات و ناخالصی می باشد و کاملا بهداشتی است.
  • دارای بسته بندی محکم و استانداردی است و بر روی بسته تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن محصول درج شده است.
  • این میگو دارای طعم و مزه بسیار مطلوبی است.

میگو سرشار از انواع ویتامین های مفید، املاح مغذی، پروتئین، امگا 3 و … می باشد. مصرف این محصول در برطرف کردن کم خونی بسیار مؤثر می باشد همچنین در پیشگیری از بیماری های مغزی نظیر آلزایمر تأثیر بسیار خوبی دارد و از ابتلا به انواع سرطان های گوارشی پیشگیری می کند.

مصرف میگو باعث کنترل و تنظیم فشار خون می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده همچنین با وجود دارا بودن پروتئین باعث تقویت عضلات می شود. با توجه به فواید و خواص فراوان یکی از پرفروش ترین انواع آبزیان به شمار می آید.

فروش انواع میگو خشک صادراتی

فروش انواع میگو خشک صادراتی یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع میگو خشک صادراتی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در حوزه تولید انواع میگو خشک مشغول فعالیت هستند و انواع این محصول را به روشی کاملا بهداشتی تولید و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش می کنند و برخی از شرکت های تولید معتبر علاوه بر عرضه انواع میگو خشک در داخل کشور این محصول را بذ ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کنند که به علت مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز بسیار پرطرفدار است.

میگو های خشک به روش سنتی و یا صنعتی تهیه می شوند. میگو را ابتدا به خوبی شسته و در آب به خوبی بجوشانید وقتی رنگ آن نارنجی شد حرارت را خاموش کرده و سپس آن را آبکش کنید و آن را در مجاورت آفتاب خشک نموده و پس از خشک شدن کامل پوست آن را جدا کنید.

 

  • تبلیغات:
  1. ماهی خاردار
  2. شیر ماهی
  3. قیمت فروش ماهی کفال راه راه
  4. فروش عمده ماهی قرمز دریایی
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید