مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع ماهی سی باس تازه درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید

معرفی ماهی سی باس پرورشیعرضه کننده ماهی سی باس تازه درجه 1

ماهی سی باس از مواد غذایی پر کالری و سالم به حساب می آید و به علت انواع مواد مغذی خصوصا انواع امگا، فسفر و کلسیمی که دارد جز سلامت ترین غذا ها محسوب می شود. ماهی سی باس تازه درجه یک تولید و پرورش داده شده جنوب کشور جز سلامت ترین غذا های دریایی هست که در تمام مراکز مجاز و ماهی فروشی ها به وفور توزیع می شود.

توزیع ماهی سی باس تازه درجه یک

معرفی ماهی سی باس پرورشی

معرفی ماهی سی باس پرورشی ماهی یک محصول و غذای عالی دریایی محسوب می شود که در شکل آزاد و پرورشی مورد استفاده قرار می گیرد گوشت سفید ماهی دارای انواع امگا سه و شش و کلسیم و فسفر فراوان است که همگی برای سلامت مغز و قلب بسیار مفید فایده هست و مصرف دو بار در هفته از این محصول توسط تمام پزشکان مطرح می شود.

ماهی سی باس از انواع ماهیانی است که در حوضچه و استخر های کنار دریا در شرایطی بهداشتی و عالی پرورش داده می شود این ماهی دارای گوشتی بسیار خوشمزه و عالی است که اگر یکبار هر کس از این خوراک استفاده کند حتم برای همیشه مشتری آن خواهد شد گوشت این ماهی دارای انواع امگا ۳و امگا ۶ و مقدار قابل ملاحظه ای کلسیم و فسفر است و مصرف آن به همه ی گروه های سنی توصیه می شود.

عرضه سی باس تازه بعد از اینکه به وزن حدود یک کیلو گرم رسید  در بازار انجام می گیرد تا همه بتوانند از یک گوشت عالی و مفید و لذیذ به صورت صید تازه استفاده کنند این ماهی در شرایطی کاملا بهداشتی و با بهره گیری از بهترین نوع خوراک ماهی تغذیه شده و از سلامت گوشتی کامل برخوردار است.

عرضه کننده ماهی سی باس تازه درجه 1

عرضه کننده ماهی سی باس تازه درجه 1 پرورش دهندگان ماهی سی باس تازه درجه یک را در تمام ماهی فروشی ها در سراسر کشور توزیع کرده تا همه بتوانند از یک طعم تازه و گوشتی تازه و مفید برخوردار شوند.

برای توزیع ماهی سی باس قیمتی بسیار منصفانه و مناسب تعیین شده است اما اگر شما تمایل به دریافت یک گوشت عالی و مفید و پر انرژی با قیمتی مقرون به صرفه دارید بهتر است دلالان و واسطه ها را کنار گذاشته و این محصول را به صورت مستقیم تهیه و مصرف کنید البته تهیه ماهی سی باس به صورت عمده به شما این امکان را می دهد که از قیمت کف یا پایه ای که برای این کالا تعیین شده استفاده کنید.

پرورش دهندگان ماهی سی باس برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار سایتی در اینترنت تعبیه کرده و در آن سایت انواع خواص ماهی را توضیح داده تا مصرف کننده در صورت نیاز بتواند ثبت سفارش و خریداری نماید.

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید