مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید میگو از جنوب/ مرکز فروش مستقیم میگو

آنچه در این مقاله می خوانید

شرکت پخش بهترین انواع میگو جنوبفروشگاه میگو تازه صید روز جنوبیفروش مستقیم میگو در تهرانلیست قیمت خرید انواع میگو صادراتی

میگو دارای اسیدهای چرب از خانواده امگا 3 است که دریافت آن به کنترل فشار خون کمک می کند. ارزش غذایی میگو در هر اندازه ای که باشد یکسان است. میگو بسیار خوش طعم است.میگو غذایی بسیار پر ارزش است مصرف آن برای تمام سنین مناسب و مفید است. البته افرادی که کلسترول و یا چربی خون بالا، بیماری نقرس و یا سنگ کلیه دارند، ضمن مشورت با متخصص تغذیه از مصرف زیاد این ماده غذایی پرهیز کنند. تمامی افراد، شرکت ها، و کارخانه هایی که در بازار ماهی و میگو تازه فعالیت می کنند می توانند به طور عمده برای خرید میگو از جنوب، از فروش عمده میگو درجنوب کشور انجام دهند.خرید میگو از جنوب/ مرکز فروش مستقیم میگو

شرکت پخش بهترین انواع میگو جنوب

شرکت پخش بهترین انواع میگو جنوباز جمله کسانی که می توانند خرید عمده میگو داشته باشند، رستوران ها، هتل ها، ادارات، سازمان ها، فروشندگان ماهی و میگو، خانواده ها، توزیع کنندگان ماهی و میگو، صادر کنندگان ماهی و میگو هستند. هرمز ماهی بزرگترین شرکت متشکل از بزرگترین صیادان جنوب کشور است که صید روزانه خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان و توزیع کنندگان در سراسر کشور می رساند.فروش عمده ماهی و فروش عمده میگو جنوب تنها از طریق تیم صیادان هرمز ماهی انجام می شود. متاسفانه امروزه با وجود دلالان و واسطه های بازار و گرفتن سود بسیار زیاد از مشتریان انواع آبزیان دریایی تازه را با قیمت بسیار بالا به دست مشتریان می رسانند.

فروشگاه میگو تازه صید روز جنوبی

فروشگاه میگو تازه صید روز جنوبیفصل صید میگو جنوبی هرساله از اواسط مهر آغاز می شود و به مدت 40 روز ادامه دارد. مناطق محل صید میگو در هرمزگان یکی غرب جزیره هرمز تا منطقه ی طولای قشم و دیگری منطقه میان سیرگ تا جزیره هرمز است که سالانه حدود یک هزار و 600 تن میگو از آن گرفته می شود. فروش ماهی تازه و میگو تازه صید روز جنوب در تیم تخصصی هرمز ماهی با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده به تمامی هتلداران در سزاسر کشور عرضه می گردد.

فروش مستقیم میگو در تهران

فروش مستقیم میگو در تهران فروش مستقیم انواع میگو به دلیل استقبال مردم از مزه میگو امروزه بسیار زیاد است با توجه به اینکه میگو از گونه غذاهای دریایی خوشمزه محسوب می شود. با شرکت های معتبر اینترنتی می توان خرید خوب و مطمعنی داشت. هرمز ماهی جامع ترین سایت بازار بزرگ ماهی تهران می باشد که فروش انواع ماهی و انواع میگو را به صورت مستقیم و عمده انجام می دهد. خرید مستقیم میگو به صورت عمده یکی از با صرفه ترین و بهترین راه های خرید میگو جنوب به قیمت ارزان می باشد که اکثر خریداران بزرگ میگو با عقد قرار داد مستقیم با تولید کننده و پرورش دهنده میگو اقدام به خرید با صرفه میگو مورد نیاز خود می نمایند.

لیست قیمت خرید انواع میگو صادراتی

لیست قیمت خرید انواع میگو صادراتیقیمت انواع میگو در میادین میوه و تره باذ با افزایش مواجه شده است. فروش میگو صادراتی جنوب صید روز توسط تیم صیادان هرمز ماهی، فروشگاه اینترنتی هرمز ماهی مرجع فروش ماهی صادراتی تازه و میگو صادراتی تازه جنوب صید روز در ایران می باشد. خرید و فروش میگو منجمد پرورش صادراتی خاص در ایران، در مراکز فروش معتبر اینترنتی با قیمت های استثنائی و تناژ بالا عرضه می گردد. این روزها با وجود تجارت الکترونیک در حوزه فروش میگو منجمد صادراتی و انواع فیله میگو جنوب و سایر آبزیان به راحتی انجام می گیرد، دریچه ی جدیدی به روی تجارت ها باز شده است که نتیجه امر به واقع باعث تعجب همگان شده است از این رو در این مراکز فروش اینترنتی میگو با قیمت های مناسب صنف ماهی و میگو به همراه شرایط ویژه ای عرضه می گردد که نظر تجارهای خارجی را به میگو صادراتی ایران جلب نموده است.

آخرین لیست قیمت خرید انواع میگو:

  • میگو دریایی با سایز 51-60: 55/000 تومان
  • میگو دریایی باسایز 41-50: 60/000 تومان
  • میگو دریایی باسایز 31-40: 65/000 تومان
  • میگو پرورشی مخلوط:45/000 تومان و 60/000 تومان
  • میگو پرورشی سایز 51-60: 51/000 تومان
  • میگو پرورشی سایز 61-70: 47/000 تومان
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید