مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید ماهی تیلاپیا زنده

آنچه در این مقاله می خوانید

ماهی تیلاپیا زنده چگونه باید نگهداری شود؟عرضه مستقیم ماهی تیلاپیا زنده

تیلاپیا ماهی گرم آب شیرین است. این ماهی دارای بدنی کوتاه و پوشیده از فلس های کوچک است و باله پشتی بلندی دارد. ماهی تیلاپیا در مناطق گرمسیری با موفقیت پرورش داده می شود زیرا مقاوم است و تولید مثل خوبی دارد در نتیجه به سرعت رشد می کند. این ماهی در بازار خرید آن به صورت زنده هم به فروش می رسد و خریداران ماهی تیلاپیا زنده می توانند به راحتی با فروشنده آن ارتباط برقرار کنند و به صورت عمده این ماهی را با قیمت ارزان تهیه کنند.

بازار خرید ماهی تیلاپیا زنده

ماهی تیلاپیا زنده چگونه باید نگهداری شود؟

ماهی تیلاپیا زنده چگونه باید نگهداری شود؟ ماهی تیلاپیا از دسته ماهیان گرمابی است و بهترین دما برای رشد این ماهی ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد به همین جهت است که پرورش این ماهی در مناطق گرمسیری بیشتر توصیه می شود این ماهی به اکسیژن چندانی نیاز ندارد و به راحتی می توان آن را در استخرهای خاکی پرورش داد بدون این که هیچ گونه تأثیری بر سلامتی آن داشته باشد.

ماهی تیلاپیا در آب شور نیز رشد می ‌کند اما سرعت رشد این ماهی در دمای زیر ۲۰ درجه سانتی ‌گراد به شدت کاهش می یابد و وقتی دمای آب به پایین تر از 9 درجه سانتی گراد برسد احتمال مرگ آن بسیار بالا می رود. این ماهی نسبت به انواع بیماری‌ها بسیار مقاوم است و به همین دلیل می تواند به صورت تلفیقی همراه با سایر فعالیت های کشاورزی پرورش یابد.

برای تغذیه ماهی زنده تیلاپیا معمولاً از منابع غذایی با ارزش کم استفاده می شود بنابراین هزینه خوراک این ماهیان بسیار پایین است. سرعت رشد این ماهی زنده با رعایت شرایط پرورش آن بسیار زیاد است و در طی دوره پرورش کوتاه می تواند به وزن بازاری برسد. این ماهی می تواند در سیستم های باز و گلخانه‌ای پرورش یابد. در سیستم گلخانه‌ای می ‌توان در هر متر مربع حدود ۱۵ تا ۲۳ کیلوگرم ماهی تیلاپیا پرورش داد و به آب بسیار کمی نیز نیاز دارد.

عرضه مستقیم ماهی تیلاپیا زنده

عرضه مستقیم ماهی تیلاپیا زنده یکی از روش های خرید ماهی زنده تیلاپیا تهیه آن از مرکز عرضه مستقیم این ماهی می ‌باشد. در این مرکز ماهی تیلاپیا زنده در وزن های مختلف عرضه شده است و خریداران می توانند سنین مختلف این ماهی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند.

قیمت ماهی تیلاپیا با توجه به میزان عرضه و تقاضای آن در نوسان است. عرضه این ماهی در فصول ارائه آنها به بازار پایین می آید و در طی دوره پرورش به علت کمبود عرضه قیمت آن بالا می رود. عرضه مستقیم می تواند این محصول را با قیمت پایینی در اختیار خریداران این ماهی زنده قرار دهد و بنابراین فرصت خوبی برای تهیه آن است.

 

  • تبلیغات:
  1. ماهی و غذای دریایی
  2. اطلاعاتی درباره ی ماهی هوکی
  3. مطالبی درمورد ماهی کفال
  4. بازار خرید ماهی سفید دریا
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید