مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید میگو متوسط تازه

آنچه در این مقاله می خوانید

مشخصه انواع میگو متوسط تازهخرید عمده میگو متوسط تازه

میگو یکی از غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و مفید است که انواع مختلفی دارد و به دلیل کیفیت عالی و خواص فراوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل بازار خرید میگو متوسط تازه بسیار پر رونق است و پخش این محصول به صورت گسترده در کشور انجام می‌شود. فروش عمده میگو باعث شده که مشتریان بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنند.

بازار خرید میگو متوسط تازه

مشخصه انواع میگو متوسط تازه

مشخصه انواع میگو متوسط تازه میگو یکی از غذاهای دریایی بسیار خوش طعم است که علاوه بر طعم عالی، خواص غذایی بسیار ارزشمندی دارد. از مشخصات انواع میگو متوسط تازه، می توان به رنگ، بو و وضعیت ظاهری پاها و پوسته اشاره کرد.
میگو تازه، کاملاً روشن و درخشنده است و هیچ گونه سیاه شدگی روی آن ندارد. دم، سینه و سر به هم متصل هستند و از یکدیگر جدا نشده است .
پاها و پوسته ها بسیار سفت و محکم بوده و از بدن جدا نیستند و همچنین در میگوی تازه، چشم ها  روشن هستند و محکم در جای خود قرار گرفتند.  بوی میگو تازه شبیه به جلبک دریایی آب دریا است و  به هیچ عنوان زننده نیست و گوشت آن نیز سخت آبدار و سفید است.
با توجه به اینکه میگو ها جز مواد غذایی بسیار حساس هستند و در صورت آلودگی به سرعت فاسد می شود، اولین مشخصه ای که در هنگام خرید آن باید توجه کنید که بوی میگو است. بوی میگو فاسد شده شبیه به بوی آمونیاک است و رنگ آن کدر می شود.
ارزش غذایی میگو به قدری بالا است که پروتئین و آن با گوشت گوساله مرغ و ماهی برابری می‌کند و همچنین کلسترول پایینی دارند و به کاهش کلسترول موجود در بدن کمک می‌کند. گوشت میگو بسیار نرم است و برای افراد مسن و کودکان که قادر به جویدن و هضم غذا به خوبی نیستند،  توصیه می گردد. 

خرید عمده میگو متوسط تازه

خرید عمده میگو متوسط تازه تولید میگو در کشور ما بصورت پرورشی و در دریای آزاد بسیار بالا است. از این رو این محصول در حجم بسیار بالا عرضه می گردد. خرید عمده میگو تازه متوسط باعث می شود که شما به قیمت ارزان و مناسب محصول دسترسی داشته باشید و مستقیما با تولید کننده در ارتباط باشید.
با توجه به این که خرید عمده، مستقیم انجام می شود، واسطه ها حذف می گردد و خرید بدون محاسبه هزینه های اضافی در نظر گرفته می شود. با توجه به این که شما با تولیدی در ارتباطید، از تازه بودن میگو مطمئن می شوید.
مرکز ما به صورت مستقیم محصولات دریایی خود را به فروش می رساند و سال ها زیادی در این زمینه فعالیت می کند. که شما عزیزان جهت خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت، اندازه و میزان دلخواه را تعیین کرده و آن را سفارش دهید. سفارش شما در مدت زمان کوتاهی با کمترین نرخ در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مناسب، ارسال می گردد. 

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید