مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش ماهی سیباس بوشهر

آنچه در این مقاله می خوانید

مشخصات انواع ماهی سیباس بوشهرتولید کننده ماهی سیباس بوشهر

امروزه سرانه مصرف انواع ماهی جنوب ماهی رشد خوبی داشته است چرا که ضمن لذیذ بودن گوشت ماهیان، از خواص و فواید بی شماری نیز برخوردار می باشند. بازار فروش ماهی سیباس بوشهر از رونق خوبی برخوردار است به طوری که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس نیز صادر می گردد.

بازار فروش ماهی سیباس بوشهر

مشخصات انواع ماهی سیباس بوشهر

مشخصات انواع ماهی سیباس بوشهر ماهی سیباس (باراموندی) چیست? یکی از ماهیان پرورشی که اغلب در آب های شور کشورهای قاره آسیا زیست می کند ماهی سی باس می باشد.

این ماهی جزو گرانترین و پرطرفدارترین ماهی در کشورهای آسیایی به ویژه چین، مالزی، تایوان، تایلند و استرالیا به شمار می رود که به صورت پرورشی و یا آزاد در دریا زیست می کند.

شناخت مشخصات انواع ماهی سی بس به خریداران این امکان را می دهد که بهترین و مناسب ترین ماهی را با قیمتی ارزان و به صرفه به صورت عمده و جزئی تهیه نمایند.

این ماهیان گوشتخوار و اغلب از نرم تنان، ماهیان ریز بستر آب، گیاهان و سخت پوستان کوچک تغذیه می کنند؛ طول و وزن ماهی بالغ سیباس به ترتیب 120 سانتی متر و 8 کیلوگرم می رسد.

گوشت ماهی سی بس به رنگ سفید است؛ ویتامین های گروه B، ویتامین A، ویتامین D، کلسیم، فسفر، روی، پتاسیم، ید و آهن به وفور در گوشت ماهی سیباس وجود دارد.

در 100 گرم گوشت ماهی باراموندی حدود 20% پروتئین وجود دارد و به عنوان یک میان وعده مقوی مورد توجه قرار گرفته است.
مصرف این ماهی به دلیل وجود املاح و ویتامین های ضروری بدن برای مادران باردار، کودکان و افراد مسن توصیه می گردد.

طبق تحقیقات صورت گرفته افرادی که به طور منظم از ماهی در رژِیم غذایی خود استفاده می کنند کمتر به بیماری های مختلف مبتلا می شوند.

تولید کننده ماهی سیباس بوشهر

تولید کننده ماهی سیباس بوشهر تولید کننده ماهی سیباس بوشهر، بهترین و باکیفیت ترین انواع ماهی بوشهر را با نازل ترین قیمت و در وزن و اندازه های متنوع به صورت عمده و مستقیم به بازار عرضه می نماید.

در سال های اخیر بازار ماهی سیباس بوشهر روند صعودی داشته است و به دلیل ارزش غذایی بالا، شاهد افزایش میزان تقاضا برای تهیه آن بوده ایم.

تولید ماهی باراموندی نیازمند کسب دانش و مهارت می باشد؛ این ماهیان معمولا در استخرهای پرورش، قفس های شناور یا ثابت، حوضه های کوچک و … پرورش می یابند.

از ویژگی های بارز ماهی سیباس بوشهر می توان به تحمل بالا در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد، رشد و تکثیر سریع، تحمل بالا در برابر تغییرات فیزیولوژیک اشاره کرد.

همواره اقتصادی ترین روش فروش در الویت قرار می گیرد بنابراین در فروش انواع ماهیان بوشهر به صورت مستقیم و عمده، به دلیل حذف واسطه گران و فروشندگان بسیار، محصولات با قیمت ارزان تری در اختیار مشتریان ارجمند قرار می گیرند.

 

  • تبلیغات:
  1. عمده فروشی میگو پرورشی هرمزگان
  2. پرورش میگو در دمای 70 درجه سانتی گراد با موفقیت انجام شد!
  3. با میگو صورتی آلزایمر را درمان کنید!
  4. ماهی قزل آلا در شاخه های جنوبی MDRS بومی است
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید