مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تامین کننده ماهی سی باس صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید

مختصری در مورد ماهی سی باسخرید مستقیم ماهی سی باس صادراتی

ماهی سی باس صادراتی از جمله محصولات پرطرفدار مجموعه ما می باشد که توانسته توجه افراد زیادی را به خود جذب کند. امروزه به دلیل رونق گرفتن اقتصاد کشورمان، صادرات انواع محصولات به شدت بالا رفته است. همچنین به دلیل وجود آب های پر از ماهی در جنوب کشور، صادرات ماهی نیز بسیار رونق گرفته است؛ به همین دلیل مجموعه ما در جنوب کشور توانسته تامین کننده ماهی سی باس صادراتی شود و کمک شایانی به پیشرفت اقتصاد کشور کند.

تامین کننده ماهی سی باس صادراتی

مختصری در مورد ماهی سی باس

مختصری در مورد ماهی سی باس ماهی سی باس از جمله ماهی های پرطرفدار در بین سفره های ایرانی و حتی خارجی می باشد. این طرفداران زیاد به دلیل طعم بی نظیر این ماهی اقدام به خرید آن کرده اند. ماهی سی باس در سال های اخیر توانسته است تولید خود را رونق ببخشد و مقام یکی از رتبه های برتر ماهی را به خود اختصاص دهد.

ماهی سی باس بهترین نوع ماهی برای صادرات می باشد؛ زیرا این نوع ماهی ماندگاری بالایی در آب های شور و شرایط سخت دارد. به همین دلیل می توانیم آن را در مدت طولانی نگهداری کنیم و به کشور های دیگر صادر کنیم.

این نوع ماهی امگای فراوانی داشته و مقوی حافظه می باشد و بهترین غذا برای زمان رشد کودکان دلبندتان می باشد. این ماهی به دلیل طعم فوق العاده ای که دارد و همچنین بدون استخوان بودن آن باعث شده است تا افراد زیادی برای خرید آن اقدام کنند. نبود تیغ های ریز در بین گوشت آن باعث شده تا هر فردی برای خرید دوباره آن تشویق شود.

اگر ماهی را به صورت تازه خریداری می‌کنید که باید توجه داشته باشید تا از بوی نامطبوعی برخوردار نباشد. اما اگر به صورت یخ زده خریداری می کنید، می توانید برای تشخیص مناسب بودن یا نبودن آن به چشم های ماهی دقت کنید. اگر چشم ماهی سفید و شفاف بود، ماهی از سلامت کامل برخوردار است، اما اگر دچار زردی و کدری شده بود ماهی سالم نیست و وضع مناسبی نداشته است.

خرید مستقیم ماهی سی باس صادراتی

خرید مستقیم ماهی سی باس صادراتی مجموعه ما در راستای پرورش و صادرات ماهی سی باس فعالیت می کند و در تلاش است تا محصولی با کیفیت را به بازار و مشتریان عزیز عرضه کند. این رعایت اصول باعث شده تا فروش این ماهی ها به درجه صادرات نیز برسد. تامین ما هست سی باس جهت صادرات کار دشواری است که توسط کارشناسان ما با دقت هر چه تمام تر انجام می شود. با خرید مستقیم ماهی سی باس از پرورش دهنده می‌ توانید تا حد زیادی هزینه‌ های خود را کاهش دهید و با قیمت مناسب تری آن را خریداری کنید؛ زیرا در خرید مستقیم یک سری از واسطه ‌ها حذف شده و هزینه ها به شدت کاهش می یابند.

جهت سفارش و خرید ماهی سی باس صادراتی، می توانید به ما اعتماد کرده و با ما در ارتباط باشید. جهت خرید به آدرس سایت ذکر شده مراجعه نمایید.

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید