مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولیدی بزرگ میگو خشک آجیلی

آنچه در این مقاله می خوانید

ویژگی انواع میگو خشک آحیلیفروش عمده میگو خشک آجیلی

تولیدی بزرگ میگو خشک آجیلی با تجهیزات بروز و پیشرفته و دستگاه های مکانیزه ای که در اختیار دارد در کار تولید میگو خشک کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردها بوده و به بهترین شکل نیاز بازار را رفع می کند. این خوراکی دارای طعم خوشمزه ای بوده و از بیشتر خواص میگوی تازه برخوردار می باشد که به وفور در داخل و خارج از کشور عرضه می شود.

تولیدی بزرگ میگو خشک آجیلی

ویژگی انواع میگو خشک آحیلی

ویژگی انواع میگو خشک آحیلی انواع میگو خشک آجیلی از جمله خوراکی های خوشمزه و لوکس است که امگا۳، فسفر، ویتامین ای و دی آن نظر بسیاری از کشورها را به خود جلب نموده است. به گونه ای که بسیاری از کشورهای اروپایی و عربی آن را هم ردیف با خاویار می دانند و از آن بسیار زیاد میل می کنند.

میگو خشک از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و حتی بیرون از یخچال نیز می توان آن را نگهداری نمود به گونه ای که در هوای معمولی تا یکسال ماندگاری دارد. بسیاری از هتل ها و کشورها از این غذای دریایی خشک به عنوان آجیل خشک یا پیش غذا سرو می کنند، علاوه بر آن می توان جهت تهیه غذاهای مختلف مانند میگو پلو و خوشت نیز از آن استفاده کرد ولی باید توجه نمود که قبل از استفاده خیسانده شود.

میگو خشک به دلیل ماندگاری بالا نگهداری و حمل و نقل آسان و کم هزینه ای دارد، همچنین نسبت به دیگر پروتئین ها چربی و کالری کمتری دارد و لذا برای افرادی که قصد لاغر شدن دارند یا کسانی که کلسترول بالایی دارند مفید می باشد. برای تهیه میگو خشک از ارقام سرتیز و کوچک استفاده می شود چون دارای بافت گوشت نرم تر و لطیف تر با هضم راحت تری می باشد. 

فروش عمده میگو خشک آجیلی

فروش عمده میگو خشک آجیلی فروش میگو عمده و خشک آجیلی با بهترین قیمت ها صورت می گیرد و بسیار باصرفه و ارزانتر است و لذا خریداران می توانند با این روش خرید از هزینه های اولیه خود کاسته و سود خوبی را کسب کنند. این میگو به صورت بسته بندی شده یا فله ای در اوزان و اشکال مختلفی ارائه می شود.

جهت تهیه میگو خشک آجیلی ابتدا میگوی تازه وارد کارخانه شده و بعد اینکه کاملا شستشو داده شده با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه پخته و پوست و سر آن جدا می شود. بعد از آن نیز این آبزی کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردها خشک و بسته بندی می شود.

میگو خشک پوستی صورتی و بسیار خوشمزه دارد و به عنوان تنقلات، میان وعده یا چاشنی استفاده می شود و برای تهیه انواع غذا می توان از آن به جای میگوی تازه استفاده نمود. همچنین این خوراکی را باید در جای خشک و خنک و بدور از رطوبت نگهداری کرد.

 

  • تبلیغات:
  1. طرز تهیه سالاد میگو
  2. پخت نودل با میگو
  3. قیمت ماهی شیر جنوب در تهران
  4. انواع ماهی برای صرف غذا
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید