مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید لابستر در ایران | بزرگترین مرکز فروش لابستر

آنچه در این مقاله می خوانید

بزرگترین تولیدی لابستر در ایرانروش پرورش انواع میگو و لابسترخواص شگفت انگیز مصرف لابسترقیمت فروش عمده شاه میگو

غذاهای دریایی مانند ماهی، میگو و … از جمله غذاهای پر طرفدار در ایران می باشد. کشور ما هم از شمال و هم از جنوب به دریا راه دارد و این نه تنها به ایران در بخش های تجاری کمک شایانی نموده، بلکه شرایط پرورش ماهی و تولید فرآورده های غذایی دریایی را نیز فراهم کرده است. در کنار این، بسیاری اکنون در کار پرورش ماهی، میگو و لابستر می باشند. 

اما لابستر چیست؟ یکی از از موجودات دریایی و از سده سخت پوستان است. لابستر که به آن کرکند یا شاه میگو هم می گویند، از جمله غذاهای مورد علاقه ی برخی از مردم دنیا می باشد. لابسترها را با انواع مختلفی می پزند که در هر کشوری فرق می کند. این غذای دریایی پر انرژی و خاصیت، هنوز در کشور به خوبی جا باز نکرده است. 

خرید لابستر در ایران، مقدور است و شما می توانید آن را از فروشگاه هایی آبزیان را به فروش می رسانند، خریداری نمایید. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخی از مراجع تقلید، خوردن لابستر را حرام و برخی دیگر فقط خوردن گوشت خرچنگ را حرام اعلام کردند. 

خرید لابستر در ایران | بزرگترین مرکز فروش لابستر

بزرگترین تولیدی لابستر در ایران

بزرگترین تولیدی لابستر در ایرانلابستر در ایران چندان خریداری ندارد که آن هم بیشتر برمی گردد به مسائل شرعی آن؛ ولی از این شاه میگو می توان تجارت خوبی داشت. برای همین برخی در شمال، جنوب و مناطق دیگر کشور، اقدام به پرورش لابستر یا شاه میگو کردند. در سواحل جنوبی دریای خزر، تالاب انزلی و دریاچه مخزنی سد ارس، این نوع از آبزیان یافت می شوند. شاه میگو، به علت داشتن ارزش غذایی بالا، توانایی حمل زنده به بازار و بازار پسندی مناسب در اتحادیه اروپا و بسیاری از کشور طرفدار دارد.

این جانور آبزی را می توان بدون اینکه مصرف داخلی داشته باشد، تولید و صادر نمود. لابستر بیشتر در کف دریا پیدا می شود. 

روش پرورش انواع میگو و لابستر

روش پرورش انواع میگو و لابستربرای پرورش انواع میگو و لابستر، روش های گوناگونی به کار برده می شود. این شیوه های پرورش، بستگی به منطقه جغرافیایی و شرایط اقلیمی دارد. عموماً این جانوران آبزی را این گونه پرورش می دهند: 

در مرحله نخست قرنطینه می نمایند. چون باید لابسترهای بیمار از سالم جدا شود. پس از جدا سازی، لابسترهای سالم را ضد عفونی می نمایند. در گام بعدی، به مدت یک هفته و با تغذیه مناسب برای رشد شان، آن ها را در جایی جمع آوری و با شرایط محیطی تطبیق می دهند. در این هنگام باید مدام کیفیت آب و غذای شان کنترل شود و اندازه گیری کاراپاس و وزن شان نیز صورت گیرد. در گام بعدی باید به یاد داشت که آب کاملاً تصفیه شده باشد. صدف های خوراکی زنده نیز غذای لابستر به شمار می روند. 

خواص شگفت انگیز مصرف لابستر

خواص شگفت انگیز مصرف لابستراستفاده از لابستر، خواص زیادی دارد. این جانور آبزی، دارای منیزم و مقدار بسیار زیادی سلنیوم می باشد. برای همین می توان از این منبع پروتئینی کم چرب، برای تقویت سیستم دفاعی بدن استفاده نمود. در این زمینه ورزشکاران برای بهبود عمل کرد عضلات شان از آن بهره می برند. علاوه بر این خواص لابستر، گوشت این جانور، سرشار از آمینو اسیدها، کلسیم، فسفر، ویتامین های مختلف و پتاسیم می باشد. 

قیمت فروش عمده شاه میگو

قیمت فروش عمده شاه میگوبرای خرید شاه میگیو نیاز است به فروشگاه هایی که جانوران آبزی را به فروش می رسانند سر بزنید. البته این را نیز باید گفت که لابستر کمتر فروش داخلی دارد و نیاز است تا از طرق مختلف آن را تهیه کنید.

فروش عمده لابستر از طریق پرورش دهندگان جانوران آب زی انجام می پذیرد که در جاهای مختلف ایران مشغول فعالیت هستند. این جانور آبزی قیمت ثابتی ندارد و در بازار برای صادرات به قیمت های مختلفی به فروش می رسد. در این زمینه می توانید به وب سایت هایی سر بزنید که لابستر را به فروش می رسانند. 

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید