مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شاه میگو پاک شده صادراتی | فروش انواع پروتئین آماده به دیگر کشورها

آنچه در این مقاله می خوانید

شاه میگو پاک شده صادراتیلیست قیمت انواع میگوی صادراتی طرز تهیه انواع میگو فروش عمده میگو صادراتی انواع بسته بندی میگو پاک شده

شاه میگوها که به دلیل شباهت نزدیک شان به لابستر، و شبهات دینی که ایجاد شده، از جمله آبزیان سخت پوست به شمار می روند. این جانور آبزی همچنین درشت و بزرگتر از میگوهای عادی می باشد. یکی از دلایلی که به آن شاه میگو می گویند هم همین درشت تر بودن آن است. 

شاه میگو بیشتر برای صادرات صید می شود. این جانور را می توان در آب های رودخانه ارس و خلیج فارس و در عمق های زیاد صید نمود. شاه میگو پاک شده صادراتی از جمله بهترین محصولات کشورمان است که به کشورهای مختلفی صادر می گردد. 

شاه میگو پاک شده صادراتی | فروش انواع پروتئین آماده به دیگر کشورها

شاه میگو پاک شده صادراتی

شاه میگو پاک شده صادراتیشاه میگو ها بیشترشان پس از این که صید شدند در بسته بندی های گوناگون آماده فروش می گردند. در این میان برخی از شرکت ها  آن ها را به صورت پاک شده و بدون پوست بسته بندی می نمایند. 

شاه میگوهای پاک شده که برای صادرات آماده می گردند، به کشورهای گوناگون اروپایی مانند:

  • آلمان
  • فرانسه 
  • اسپانیا
  • ترکیه
  • و غیره 

و همچنین ارمنستان صادر می شوند. البته این آمار تنها از رودخانه ارس بوده که نزدیک به کشورهای آسیای میانه و ترکیه می باشند. تنها از رودخانه ارس سالیانه بیش از بیست تن شاه میگو پاک شده و با پوست صادر می گردد. 

لیست قیمت انواع میگوی صادراتی

لیست قیمت انواع میگوی صادراتی میگوها در سه طبقه بخش بندی می شوند:

  1. درشت
  2. متوسط 
  3. ریز

این بخش بندی روی قیمت انواع میگو برای صادرات تأثیرگذار است. شرکت هایی که در کار بسته بندی، تولید، پرورش و صید میگوها می باشند، قیمت های گوناگونی را اعلام می کنند. این شرکت ها قیمت میگو پاک شده بسته بندی، قیمت میگو خشک و قیمت میگو عادی را روزانه اعلام می نمایند. 

برای این که از قیمت میگوی صادراتی مطلع شوید، به شرکت های گوناگونی که در این عرصه فعالیت می کنند، تماس بگیرید. 

طرز تهیه انواع میگو

طرز تهیه انواع میگو طرز تهیه میگو در میان اقشار مختلف جامعه مختلف است. اما بیشتر میگو را با پلو تهیه می کنند. پخت شاه میگو نیز مانند میگوهای عادی می باشد. 

برای این که میگویی خوش مزه طبخ کنید، نیاز آن را با ادویه های گوناگون برای چند دقیقه بجوشانید. سپس آن ها را در ماهیتابه سرخ نموده و با برنج مخلوط کنید. بگذارید همراه برنج دم بکشند و همین فرایند باعث می شود تا بهترین و لذیذترین میگو پلو تهیه شود. 

باید گفت که هر شهری به نوعی میگوها را آماده می نمایند. به همین دلیل است که برای پخت اندازه میگوها بسیار مهم می باشد. برای میگو پلو بیشتر از میگوهای ریز استفاده می نمایند. 

فروش عمده میگو صادراتی

فروش عمده میگو صادراتی فروش عمده میگو صادراتی از سوی شرکت هایی صورت می گیرد که در کار صید و یا پرورش این آبزی هستند. این شرکت ها پس از بسته بندی میگو و همچنین اعلام قیمت یک کیلو میگو پاک شده یا با پوست، آن را آماده فروش به بازار می کنند. قیمت شاه میگو در تهران و همچنین انواع دیگر میگو در پایتخت متفاوت است. 

بهرحال شرکت های گوناگون از طرق مختلف اقدام به فروش عمده میگو برای صادرات می کنند. برخی از این شرکت ها خودشان هم در کار صادرات هستند و بعضی دیگر با تعامل با شرکت های بازرگانی به این اقدام دست می زنند. 

انواع بسته بندی میگو پاک شده

انواع بسته بندی میگو پاک شدهبسته بندی های میگو پاک شده در انواع گوناگون است. اگر خواسته باشیم طبقه بندی ای انجام دهیم باید از وزن بسته بندی ها شروع نماییم:

  • میگوهای  پاک شده در بسته بندی های یک کیلوگرمی
  • دو کیلوگرمی
  • هشتصد گرمی
  • پانصد گرمی
  • چهار صد گرمی
  • 250 گرمی
  • و …

در هر کدام از این بسته بندی ها اندازه های مختلفی از میگوها جا می گیرند. بسته بندی ها همچنین باعث می شوند تا قیمت میگو نیز اعلام گردد. هر کدام از این بسته ها متناسب با پاک شده یا با پوست و همچنین سایز میگو قیمت گذاری می شوند و سپس به بازار عرضه می گردند تا به دست مشتری برسد. 

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید