مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات انواع ماهی سیباس ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید

ماهی سیباس چه مشخصاتی دارد؟توزیع عمده ماهی سیباس ایرانی

ماهی سیباس ایرانی از ماهی های طراز اول و پرطرفدار ایران محسوب می شود که بازار فروش گسترده ای دارد. این ماهی به دلیل محبوبیت بسیار و غنای تغذیه ای بالا تبدیل به یکی از محصولات محبوب در بازار بین المللی شده و در سبد صادرات نیز جای گرفته است. امروزه انواع ماهی سیباس ایران به بسیاری از کشورهای همسایه و اروپایی صادر شده و وارد کنندگان زیادی خواهان این ماهی می باشند.

صادرات انواع ماهی سیباس ایرانی

ماهی سیباس چه مشخصاتی دارد؟

ماهی سیباس چه مشخصاتی دارد؟ ماهی سیباس که آن را سی بس نیز می نامند، می توان از ماهی های تقریبا نوظهور در سفره ایرانیان دانست. تا چندی پیش این ماهی مصرفی محدود داشت اما با گسترش حوضچه های پرورش ماهی، عرضه این ماهی در بازار نیز افزایش پیدا کرد و رفته رفته به یکی از ماهی های محبوب و پرفروش در ایران مبدل گشت.

این ماهی گوشت و طعمی عالی دارد و بسیار خوش پخت است. تقریبا همه ماهی سیباس موجود در بازار پرورشی بوده و ماهی های سیباس دریایی کمتر عرضه می شوند. ماهی سیباس پوستی روشن و اندازه ای متوسط و وزن تقریبی نیم کیلوگرم دارد و از لحاظ تغذیه ای بین ماهی های ارزشمند و سرشار از ویتامین و مواد معدنی جای می گیرد. این ماهی پتاسیم، کلسیم و آهن فراوانی دارد. مزیت دیگر این ماهی قیمت آن است. ماهی سیباس در بازه قیمتی بسیار مناسبی قرار می گیرد به گونه ای که برای همه افراد قابل دسترس است و همه می توانند از خواص و فواید آن بهره مند شوند.

روش های پخت این ماهی نیز مثل سایر ماهی ها می باشد. شما می توانید ماهی سیباس را فویل پیچ، کبابی، سرخ کرده یا بخار پز مصرف کنید و از آن لذت ببرید. همانطور که می دانید مصرف 2 وعده ماهی در هفته ضروری است بنابراین اگر به دنبال یک ماهی مناسب هستید سیباس گزینه ای ایده آل می باشد. دقت داشته باشید که ماهی های پرورشی باید حتما از روشی صحیح و اصولی پرورش یافته و تغذیه شده باشند تا میزان املاح موجود در بدن آنها نظیر جیوه کنترل شده باشد بنابراین ماهی را حتما از مراکز فروش مجاز تهیه نمایید.

توزیع عمده ماهی سیباس ایرانی

توزیع عمده ماهی سیباس ایرانی در حال حاضر توزیع ماهی عمده سیباس با قیمت و کیفیتی استثنایی صورت می گیرد. عرضه کننده مستقیم این محصول، انواع ماهی سیباس ایرانی درجه یک را به صورت عمده و به هر میزانی درخواستی در اختیار شما قرار می دهد. فروشندگان مواد پروتئینی و ماهی فروشان نیز می توانند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایند.

شما می توانید انواع ماهی سیباس ممتاز را به صورت حضوری یا غیرحضوری خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و شرایط خرید محصول می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

  • تبلیغات:
  1. میگو یک سخت پوست با هوش بالا!
  2. با مصرف میگو پر انرژی شوید
  3. دستور تهیه تاکو میگو و انبه
  4. آمار صادرات میگو
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید