مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید

از ماهی سیباس 12 کیلویی چه می دانید؟بازار خرید ماهی سیباس 12 کیلویی

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق و یمن صورت می گیرد. همین مورد نیز سبب رونق تولید این محصول در داخل و همچنین ایجاد اشتغال و ارزآوری برای کشور شده است. شما برای ۷رید این محصول می توانید به سهولت و سادگی تنها از طریق همین سایت اقدام نمایید.

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی

از ماهی سیباس 12 کیلویی چه می دانید؟

از ماهی سیباس 12 کیلویی چه می دانید؟ جهان امروز با توجه به رشد و سرعت زیادی که گرفته است، قدرت تامل و تفکر را از زندگی انسان گرفته است. این امر سبب شده تا افراد وقت کمتری برای فکر کردن به زندگی شان داشته باشند. از سوی دیگر فست فودها و مواد غذایی سریع و بی ارزش نیز رشد زیادی داشته اند.

این موضوع نیز سبب می شود تا میزان استفاده از این مواد غذایی سرعت زیادی بگیرد. با این حساب افراد با استفاده از این مواد غذایی بی ارزش نه تنها نفعی نمی برند، بلکه به سلامتی خودشان نیز آسیب جدی وارد می کنند.

لازم به ذکر است که امروزه وضعیت تغذیه در جهان از چنان اهمیتی برخوردار شده که برخی از نهادهای جهانی و بین المللی از آن به عنوان یک شاخص برای رتبه بندی کشورها استفاده می کنند. بر این اساس به هر میزان که یک کشور از میزان تغذیه سالم تر و مناسب تری برخوردار باشد، در زمره کشورهای توسعه یافته قرار خواهد گرفت.

یکی از بهترین انواع ماهی های موجود در جهان سی باس نام دارد.این محصول از استرالیا و در آبهای بسیار شور زندگی کرده و در زمره بهترین ماهیان پرورشی بوده که در کشورهای جنوب شرق آسیا پرورش داده می شود.

این ماهی را می توان یکی از پر طرفدار ترین و گرانترین ماهیان در تمام دنیا دانست کخ در کشورهای استرالیا، مالزی، تایلند و تایوان یافت می شود. البته این ماهی را در خلیج همیشه فارس و دریای عمان بر می توانید پیدا کنید. به طور کلی می توان گفت در هر ۱۰۰ گرم‌از این ماهی تقریبا نوزده گرم‌ پروتیین و یک گرم چربی وجود دارد. همچنین مقادیر بالایی از فسفر، آهن و پتاسیم نیز در گوشت این ماهی نهفته شده است. از جمله ویتامین های موجود در آن نیز می توان به ویتامین های گروه ب اشاره کرد. از سوی دیگر اسیدهای چرب مفید نیز یکی دیگر از مزایای این ماهی می باشد.

بازار خرید ماهی سیباس 12 کیلویی

بازار خرید ماهی سیباس 12 کیلویی بازار خرید ماهی تازه سیباس ۱۲ کیلویی با توجه به میزان تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد از رونق بی نظیری برخوردار شده است. لازم به ذکر است که قیمت روز ماهی نیز به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت ماهی به همراه نوع بسته بندی آن اشاره کرد.

البته صادرات این محصول نیز با توجه به رعایت استانداردهای لازم آن بعد برای کشور۶ای همجوار مانند عراق و قطر و یمن صادر می شود.

 

  • تبلیغات:
  1. صادرات استیک ماهی تیلاپیا در ایران
  2. خواص ماهی سوف شمال برای سلامتی
  3. فواید ماهی ازون برون شمال
  4. ارزش غذایی ماهی کفال
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید