مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه مستقیم ماهی سی باس تازه

آنچه در این مقاله می خوانید

ماهی سی باس تازه چه ویژگی هایی دارد؟خرید ماهی سی باس تازه

ماهی سی باس تازه جزو ماهی های گران قیمت در دنیا هستند و بیشتر در منظقه آسیای شرقی پرورش داده می شوند. هرساله از کشور های شرق آسیا این نوع ماهی به داخل ایران وارد می شود و با قیمت های بالایی به فروش می رسند. مراکز ما انواع ماهی سی باس را با قیمت مناسبی به صورت مستقیم عرضه می کند و خریداران می توانند هر نوع ماهی که مدنظرشان است را تهیه کنند و نهایت استفاده را از این محصول ببرند.

عرضه مستقیم ماهی سی باس تازه

ماهی سی باس تازه چه ویژگی هایی دارد؟

ماهی سی باس تازه چه ویژگی هایی دارد؟ همان طور که گفته شد، ماهی سی باس جزو گران قیمت ترین نوع ماهی در کشور های آسیایی محسوب می شود که در سواحل کشور خودمان هم به میزان کمی یافت می شوند. این ماهی هم در بازار داخلی کشور و هم در بازار های خارجی تقاضای بسیار زیادی برای آنها وجود دارد و در کشور هایی نظیر استرالیا، چین و مالزی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

ماهی سی باس طعم بسیار خوبی دارد و در ایران هم در بعضی از سواحل این ماهی به مقدار کمی پرورش داده می شوند. ماهی سی باس در مقایسه با انواع دیگر ماهی ها اندازه بسیار بزرگی دارند و نسبتا سنگین وزن می باشند. باتوجه به اینکه ماهی سی باس دارای ارزش غذایی بالا است ، مصرف آنها برای بدن بسیار مفید می باشد و سرشار از فسفر و انواع مختلف ویتامین ها هستند. از دیگر ویژگی های ماهی سی باس می توان به حجم بالای چربی آنها اشاره کرد و همه ی این ویژگی ها باعث شده است که این ماهی در دنیا طرفداران بسیار زیادی نیز داشته باشد.

افرادی که حداقل هر ماه یک بار از این محصول استفاده می کنند، انرژی کافی برای انجام کار های روزمره خود را خواهند داشت و این ماهی حاوی پروتئین و کربوهیدرات می باشد و افرادی که کمبود پروتئین دارند، می توانند پروتئین بدن خود را از این راه تامین کنند.

خرید ماهی سی باس تازه

خرید ماهی سی باس تازه در فروشگاه های ما همه نوع ماهی تازه سی باس موجود می باشد و به طور کلی تنوع این محصولات در کشورمان بالا است. افرادی که تمایل به خرید ماهی ممتاز با کیفیت مناسب را دارند، می توانند محصولات مذکور را از مراکز ما تهیه کنند و به آنها اطمینان می دهیم که از کیفیت محصولات ما راضی خواهند بود. روزانه مشتریان زیادی برای خرید ماهی تازه به مجموعه ما مراجعه می کنند و ما هم شرایطی را برای خریداران درنظر گرفته ایم که بتوانند به آسانی اجناس مدنظر خود را خریداری کنند.

در ضمن افراد خریدار برای مطلع شدن از قیمت روز ماهی تازه سی باس می توانند با همکاران ما که در فروشگاه مستقر هستند درارتباط باشند و از جدید ترین قیمت این نمونه ها باخبر شوند.

 

  • تبلیغات:
  1. فروش ماهی سالمون درجه یک به صورت عمده و ارزان
  2. بازار خرید ماهی سفید دریا
  3. ماهی بارب تهران تبریز بندرعباس
  4. فروش ماهی قزل الا سالمون در میادین تره بار
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید