مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش میگو پرورشی تهران | عرضه عمده میگو در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید

تولید بهترین میگو پرورشیویژگی های انواع میگو پرورشیفواید استفاده از انواع میگو هاقیمت فروش ماهی پرورشی

فروش میگو پرورشی تهران در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده است به صورتی که می توان گفت از خواص آبزیان پرورشی نیز مطلع گردیده اند. امروزه میگو پرورشی را اگر قصد دارید به صورت عمده خریداری نماید می توانید به مراکز عرضه عمده این محصولات و یا استخر های \رورش آبزیان به صورت مستقیم خریداری کنید تا با حذف واسطه ها محصول با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نماید.

فروش میگو پرورشی تهران | عرضه عمده میگو در ایران

تولید بهترین میگو پرورشی

تولید بهترین میگو پرورشیتولید میگو پرورشی در مناطق جنوبی کشور ایران بابکارگیری افراد با تجربه و متخصص در این حوزه و همچنین دستگاه های بروز توانسته اند روز به روز به کیفیت محصول پرورشی خود بیافزایند. برای پرورش میگو در استخر باید مراحل بسیاری طی شود تا بتوان در نهایت محصول پرورشی با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نمود و همین عواملی که در ادامه بیان خواهیم کرد می تواند بر قیمت فروش میگو نیز پس از تولید محصول نهایی تاثیر گذار باشد که عبارتند از:

  1. مدیریت استخر
  2. میگودار کردن
  3. نوع تغذیه
  4. مقدار تغذیه
  5. برداشت
  6. عملیات پس از برداشت
  7. مراقبت از آن ها در برابر عواملی چون بیماری ها و همچنین صیادانی چون پردندگان و مارها

شاید تا به حال به رستوران ها مراجعه کرده باشید و متوجه شده اید که قیمت شاه میگو نسبت به میگو معمولی بسیار زیاد است و آن نیز به دلیل مقدار گوشت و همچنین ارزش غذایی بسیار بالای آن می تواند باشد.

ویژگی های انواع میگو پرورشی

ویژگی های انواع میگو پرورشیبعضی از افراد که میگو پرورشی و میگو دریا را نمی شناسند گمان می کنند این دو با یکدیگر فرق دارند و هنگامی که می خواهند آن ها را خریداری نمایند باید با ویژگی های متمایزی از هم خریداری کنند اما این ذهنیت که در بیشتر افراد جامعه وجود دارد اشتباه است به دلیل این که این دو نوع میگو می باشند و فقط محل پرورش آن ها متمایز بوده است پس هنگامی که می خواهید در بازار فروش میگو خریداری کنید چه دریا و چه پرورشی باید به نکاتی توجه اشته که در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • بدون هیچ گونه بوی زننده و شدید باشد چرا که میگو تازه بوی خود میگو را داده و ملایم است در صورتی که میگو فاسد بوی آمونیاک می دهد.
  • پوست میگو تازه باید سفت و همچنین محکم و کشیده باشد در صورتی که میگوی فاسد داری رنگ پوست کدر می باشد.
  • گوشت میگوی سالم تازه و مقاوم است.
  • بر رویگوشت میگو نباید هیچ ونه لکه ای باشد.

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که علت فاسد شدن میگو چه می باشد؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت اگر میگوی تازه را به مدت طولانی در زیر آفتاب و بدون یخ نگهداری شود تغییر رنگ می دهد و دچار فاسد شدگی و تغییر رنگ \وست و بوی نامطبوع می گردد.

فواید استفاده از انواع میگو ها

فواید استفاده از انواع میگو هامیگو در واقع می توان گفت از خانواده سخت پوستان به شمار می رود و در بیشتر آب های موجود در جهان یافت می شود. شاید بسیاری از افراد از شکل ظاهری میگو خوششان نیاید اما می توان گفت میگو سرشار از آهن می باشد و استفاده از آن برای افرادی که از بیماری کم خونی رنج می برند بسیار توصیه می گردد. میگو همچنین می توان گفت سرشار از امگا ۳ می باشد که می توان برای کنترل کردن فشار خون در وعده های غذایی آن ها قرار گیرد. میگو از جمله گوشت های کم کالری به شمار می رود که دارای طعم و مزه بسیار دلچسپ می باشد. میگو را می توان به روش های مختلفی پخت و استفاده کرد اما توصیه می شود برای حفظ خواص آن را بخارپز یا کباب کرد.

قیمت فروش ماهی پرورشی

قیمت فروش ماهی پرورشیماهی پرورشی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که در بازار دارد باعث گردیده بیشتر افراد این نوع ماهیان را به جای ماهی دریا خریداری کنند. 
طعم و مزه و میزان چربی ماهی پرورشی نشان دهنده آن است که در چه محیطی پرورش داده شدع است و همچنین رنگ این ماهیان پرورشسی نشان دهنده میزان کیفیتت پرورش آن ها است به عنوان مثال اگر ماهی پرورشی کم رنگ باشد به این معنا است که ماهی بی کیفیت و مریض می باشد و اگر رنگی مایل به قرمز داشته باشد سالم و غنی از ویتامین می باشد. همچنین فروش انواع میگو پرورشی نیز به دلیل مناسب بودن قیمت آن در چند سال اخیر بسیار طرفداران ویژه ای پیدا کرده است به صورتی که محصولات پرورشی به خارج کشور نیز صادر می گردد.

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید