مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش ویژه ماهی تیلاپیا مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید

ماهی تیلاپیا مشهد چه خواصی دارد؟راهنمای خرید ماهی تیلاپیا مشهد

تیلاپیا نام عمومی گروهی از ماهیان با ریشه آفریقایی است که در این میان گونه های مختلفی مانند تیلاپیا آبی، تیلاپیا نیل یا تیلاپیا موزامبیک وجود دارد. آنها در آبهای شیرین و نمکی زندگی می کنند و در غذا سازی به دلیل عطر و طعم خنثی و همراهی با هر نوع تزئینات بسیار برجسته هستند. در کشور ایران ماهی تیلاپیا مشهد یکی از برترین ماهی های بازار می باشد.

فروش ویژه ماهی تیلاپیا مشهد

ماهی تیلاپیا مشهد چه خواصی دارد؟

ماهی تیلاپیا مشهد چه خواصی دارد؟ این اسید دوکوزاهگزانوئیک بخشی از اسیدهای چرب امگا 3 است و از رشد سیستم عصبی مرکزی سود می برد و روند زوال شناختی را کند می کند. به همین ترتیب، طبق این مطالعه توسط دانشگاه شیلی، دارای خواص محافظت در برابر نورون بسیار توصیه شده است. هر وعده 100 گرمی حداکثر 20 گرم پروتئین فراهم می کند، یعنی مقداری مشابه مقدار موجود در مرغ.

پروتئین هایی که از نظر بیولوژیکی بالا هستند پروتئین هایی هستند که حاوی اسیدهای آمینه بیشتری هستند و بنابراین برای حفظ یک رژیم غذایی متعادل ضروری هستند. بر اساس این مطالعه توسط دانشگاه نیهون (ژاپن)، افزودن ماهی تیلاپیا به رژیم غذایی منظم شما یک روش ساده و خوشمزه برای تأمین مزایای چشمگیر به سیستم قلبی عروقی است. DHA به طور طبیعی در بدن وجود ندارد، بنابراین باید از طریق غذا بدست آید.

DHA به بهبود گردش خون کمک می کند، یک عامل اصلی در جلوگیری از فشار خون بالا و مشکلات قلبی. اسیدهای چرب می توانند سطح کلسترول بد خون را در شریان ها کاهش دهند، علت اصلی تصلب شرایین و بیماری های قلبی و عروقی. ماهی تیلاپیا برخلاف انواع دیگر ماهی ها به بهبود روند هضم غذا کمک می کند.

از آنجایی که ماهی سفید کم چربی است، دستگاه گوارش سنگین نیست و از التهاب یا یبوست جلوگیری می کند. اگرچه میزان آهن ماهی تیلاپیا کم است، اما مواد مغذی دیگری نیز دارد که می تواند به جلوگیری از کم خونی کمک کند. همچنین دارای موارد زیر است:

  • ویتامین های گروه B3 ،B6 ،B9 و B12
  • منیزیم
  • فلز روی

ماهی تیلاپیا به دلیل دارا بودن پروتئین هایی با ارزش بیولوژیکی بالا و مواد مغذی ضروری، گزینه بسیار خوبی برای مراقبت از وزن شما بدون غفلت از رژیم غذایی است. پروتئین ها در روند ایجاد توده عضلانی کار می کنند، که باعث بهبود فعالیت متابولیسم می شود.

عملکرد جسمی و ذهنی را بهبود می بخشد و باعث مقاومت در هنگام فعالیت های ورزشی می شود. غذایی است که احساس سیری را طولانی می کند و اضطرابی را که منجر به پلک زدن مداوم می شود کاهش می دهد.

راهنمای خرید ماهی تیلاپیا مشهد

راهنمای خرید ماهی تیلاپیا مشهد در هنگام خرید ماهی مشهد تیلاپیا باید یک سری اطلاعات را در نظر بگیرید. این یک ماهی سفید، کم کالری و چربی است و به دلیل غنی بودن از مواد مغذی ضروری، برای هر برنامه غذایی سالم ایده آل است. در واقع، این منبع مهمی از ویتامین D و پروتئین های دارای ارزش بیولوژیکی بالا است. اگر به اطلاعات تغذیه ای تیلاپیا نگاهی بیندازید، می بینید که این ماده غذایی با مقدار قابل توجهی پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا، مواد مغذی ضروری است که در فرآیندهای شناختی و سلامت متابولیک شرکت می کنند. برای اطلاع از قیمت روز ماهی با ما تماس بگیرید.

 

  • تبلیغات:
  1. طرز تهیه سالاد میگو
  2. پخت نودل با میگو
  3. قیمت ماهی شیر جنوب در تهران
  4. انواع ماهی برای صرف غذا
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید