مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت روز میگو تازه درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید

میگو تازه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟بازار خرید میگو تازه درجه یک

میگو یکی از آبزیان سخت پوست آب های شور محسوب می شود که به دلیل خواص و فواید فراوان، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

قیمت میگو تازه درجه یک به نوع گونه، میزان صید و صادرات آن بستگی دارد؛ همچنین نحوه خرید و فروش، کیفیت و میزان مرغوبیت آن از دیگر عوامل موثر می باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت روز میگو تازه درجه یک

میگو تازه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

میگو تازه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ میگو انواع مختلفی دارد که هر کدام به لحاظ زیستی و خصوصیات فیزیکی منحصر به فرد مورد توجه می باشند؛ انواع میگو تازه در زیر نام برده شده است:

  • میگو ببری
  • میگو موزی
  • میگو سفید
  • میگو سرتیز

بیشتر میگوهای موجود در کشور از آب های خلیج فارس و دریای عمان صید می شوند؛ اکنون این سوال پیش می آید که انواع میگو تازه موجود در بازار باید چه ویژگی هایی داشته باشند?
از جمله مهمترین شاخصه، کیفیت و ظاهر میگو می باشد؛ میگو تازه درجه یک دارای پوستی شفاف و عاری از هرگونه آلودگی می باشد.

عامل بوی بد و فاسد شدن میگو، آمونیاک است به همین دلیل پس از صید میگو، باید فورا آن را به سردخانه با دمای زیر صفر درجه منتقل کرد.

بر روی سطح میگو تازه و مرغوب، هیچ گونه اثر ضرب خوردگی و یا خون مردگی دیده نمی شود؛ پوست سخت میگو نباید کاملا از بدن جدا شده باشد.

این آبزیان خوراکی پس از صید به کارخانجات صنعتی منتقل می شوند و در بسته بندی های بهداشتی و متنوع مطابق با استاندارد های جهانی، آماده عرضه به بازار می گردند بنابراین از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند.

میگو سرشار از فسفر، پتاسیم، کلسیم، روی، آهن، اسید های چرب غیر اشباع، ویتامین B12، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین E و … می باشد به همین جهت مصرف آن برای سالمندان، کودکان در حال رشد و مادران باردار توصیه می گردد.

بازار خرید میگو تازه درجه یک

بازار خرید میگو تازه درجه یک خرید میگو به روش های مختلفی انجام می شود؛ همواره روشی در الویت قرار می گیرد که ضمن صرفه اقتصادی، به لحاظ کیفیت و مرغوبیت سطح بالایی داشته باشد.

در خرید مستقیم و عمده انواع میگو تازه، به علت نبود و حذف واسطه گران، محصولات زیر قیمت بازار و به قیمت تولیدی عرضه می گردد به بیان دیگر تنها بین خریدار و تولید کننده عمده ارتباط برقرار است.

در سال های اخیر بازار خرید میگو تازه، روندی صعودی داشته است که نشان دهنده کیفیت بالا محصولات و افزایش سرانه مصرف میگو به حساب می آید.

قیمت میگو به چه عواملی بستگی دارد? قیمت روز میگو درجه یک توسط اتحادیه و اصناف مرتبط به اطلاع عموم می رسد که باعث ثبات قیمت و افزایش میزان تقاضا خواهد شد.

کیفیت و قیمت رابطه ای دو طرفه با هم دارند؛ به طوری که هر چه کیفیت و مرغوبیت میگو بیش تر باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش می یابد.

 

  • تبلیغات:
  1. طرز تهیه ماکارونی میگو
  2. قیمت ماهی حلوا سیاه جنوب بندری
  3. قیمت ماهی آکواریومی کوچک اصفهان
  4. تفاوت گوشت ماهی
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید