مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز توزیع میگو منجمد بدون پوست

آنچه در این مقاله می خوانید

اطلاعاتی درباره میگو منجمد بدون پوستبازار فروش میگو منجمد بدون پوست

میگو از جمله آبزیان سخت پوست محسوب می گردد که از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است به همین جهت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. مرکز توزیع و پخش میگو منجمد بدون پوست، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب و به صرفه در بسته بندی های متنوع و شیک به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

مرکز توزیع میگو منجمد بدون پوست

اطلاعاتی درباره میگو منجمد بدون پوست

اطلاعاتی درباره میگو منجمد بدون پوست شناخت و بررسی ویژگی های انواع میگو، به خریداران این امکان را می دهد که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی ارزان و به صرفه تهیه نمایند.

میگو اغلب در آب های شور زندگی می کند اما برخی در آب های شیرین نیز مشاهده شده اند؛ در ایران بیشتر میگو ها در آب های شور دریای عمان و خلیج فارس سافت می شود.

این آبزیان ارزشمند را می توان به دو صورت پرورشی و دریایی تهیه نمود؛ به طور کلی هیچ تفاوتی به لحاظ میزان ارزش غذایی و کیفیت در میگو دریایی و پرورشی وجود ندارد تنها تفاوت در نژاد گونه و مشخصات ظاهری می باشد.

به دلیل فساد پذیری بالا آبزیان، باید فورا آنها را به سردخانه منتقل نماییم از این رو میگو منجمد بدون پوست این امر را تسهیل کرده است.

همان طور که از نام میگو منجمد پیداست، به میگوهایی گفته می شود که با استفاده از تجهیزات صنعتی قسمت های سخت و غیر خوراکی آن جدا شده اند و به اصطلاح تنها بخش نرم میگو باقی مانده است.

برای افزایش ماندگاری و از بین بردن عوامل بیماری زا، آن ها را در دماهای زیر صفر قرار داده اند تا منجمد شوند.

پس از صید میگو، آنها را شستشو و سر کنی می کنند و توسط دستگاه سورتر سایزبندی می گردند؛ سپس با کلر و آب سرد ضد عفونی و پوست آن را جدا می نمایند.

پس از غرقاب کردن میگوها، آنها را در بسته بندی های متنوع قرار می دهند و به سردخانه با دمای منفی 20 تا 40 درجه سانتیگراد منتقل می کنند تا مقدمات عرضه به بازار انجام گردد.

بازار فروش میگو منجمد بدون پوست

بازار فروش میگو منجمد بدون پوست بازار فروش میگو منجمد بدون پوست از رونق خوبی برخوردار است و به دلیل کیفیت بالا علاوه بر عرضه به بازار داخلی، طرفداران بسیاری در بازار های جهانی نیز دارد.

در فروش مستقیم و عمده انواع میگو منجمد، به دلیل عدم وجود واسطه گران، محصولات با قیمت ارزان تری توزیع می گردند و تنها بین خریدار و عرضه کننده عمده ارتباط برقرار است در نتیجه شاهد افزایش میزان تقاضا خواهیم بود.

قیمت میگو منجمد بدون پوست به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله آن می توان به 4 مورد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت
  2. میزان تولید و تقاضا
  3. بسته بندی و نوع میگو
  4. نحوه خرید و فروش
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید