مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت فروش عمده میگوی پرورشی 1401

آنچه در این مقاله می خوانید

قیمت هر کیلو میگو صادراتی
میگو-پرورشی

قیمت فروش عمده میگوی پرورشی برای صادرات از کیلویی 5 دلار و بیست سنت شروع می شود که تا تاریخ 26 تیر 1401 با دلار 31500 ت کیلویی 160500 تومان برای سایز 40-50 است برای سایر سایز به ترتیب 20 سنت کمتر می شود.

میگو-پرورشی

اولین برداشت میگو پرورشی مربوط به استان بندرعباس است بوشهر،خوزستان ،گلستان و سیستان و بلوچستان در ردیف بعدی هستند بنا بر امار اعلام شده گمرک در سال 1400 بالغ بر 40.000 تن میگو از مزارع پرورش میگوی ایران و به خارج صادر شده است که این نشان از توانمندی و کارایی این صنعت دارد. جای بسی تاسف است که قیمت میگوی ایران به دلایل تقریبا 1 دلار همیشه پائین تر از قیمت جهانی میگو است در حالی کیفیت میگوی ایران به دلیل زحمات بسیار پرورش دهندگان و مراقبت های فراوان بالاتر از رقباست.

قیمت هر کیلو میگو صادراتی

قیمت میگوی پرورشی هر ساله با توجه به نوسانات نرخ دلار ، قیمت جهانی میگو و متناسب با تورم تعیین می شود. علاوه بر سایز عوامل متعددی می تواند دی بالا و پائین شدن قیمت میگوی وانامی نقش داشته باشد.

  • درجه کیفی میگو یا گرید آن
  • نوع بسته بندی
  • شرکت که بسته بندی را انجام می دهد
  • هزینه حمل از مزرعه تا کارخانه
  • تحت برند بودن یا نبودن بسته بندی
  • خرید مستقیم از کارخانه یا واسطه
  • و در اخر مقدار خرید

تغییر هر کدام از ایتم های فوق نوساناتی را در قیمت فروش میگو بعث می شود که از این میان نقش کیفیت میگو و شرکتی که بسته بندی انجام می دهد از همه پر رنگ تر است. بسته بندی میگو برای صادرات معمولا به سه شکل است بسته بندی 2 کیلو گرمی، بسته بندی شمش یا 6 کیلو گرمی و بسته بندی 1 کیلو 400 گرمی که به ندرت برای میگوی کامل انجام می شود.

اگر به دنبال تجارتی بی دغدغه و با کمترین ریسک هستید پیدا کردن شرکت تامین کننده متعهد خوشنام و پایبند به اصول حرفه ای اصلی ترین چالش شماست که ما  همه این موارد را با بستن قرداد برای شما تضمین می کنیم. برای خرید انواع محصولات دریایی با بهترین بسته بندی و اسانترین شرایط تامین با ما تماس بگیرید.

 

پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید