مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید

توضیحاتی در مورد ماهی سیباس 12 کیلوییفروش ویژه ماهی سیباس 12 کیلویی

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی به صورت کلی از کشورمان به سایر کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی بسیار افزایش یافته است. این محصول خوشمزه و مقوی از خواص شگفت انگیزی برخوردار است، به همین دلیل فروش بالایی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص داده است. توجه داشته باشید صادرات ماهی سیباس ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، دارای بیشترین سود می باشد و می تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور کند و موجب ارزآوری شود.

صادرات ماهی سیباس 12 کیلویی

توضیحاتی در مورد ماهی سیباس 12 کیلویی

توضیحاتی در مورد ماهی سیباس 12 کیلویی ماهی سیباس در دسته ماهیان مهم پرورشی محسوب می شود و از پرطرفدارترین و گرانترین ماهیان در کشورهای مختلف است. این ماهی در خلیج فارس و دریایی عمان بخصوص سواحل جنوب شرقی ایران نیز به وفور موجود می باشد و به دلیل طعم خوشمزه و  گوشت لذیذی که دارد؛ تقاضا برای آن در بازار داخلی و خارجی بسیار بالا است.

  • در ادامه با ارزش غذایی هر 100 گرم گوشت ماهی سیباس آسیایی بیشتر آشنا می شوید که عبارتند از:
  • دارای تقریبا 19.5 گرم پروتئین
  • 0.1 گرم چربی
  • دارای مقادیر بالایی کلسیم، فسفر، آهن و پتاسیم
  • دارا بودن ویتامین های گروه ب

همچنین قابل ذکر است بدانید مقدار اسیدهای چرب با ارزش EPA شامل 55.4 میکروگرم بر گرم و  DHA در این ماهی 1.9.4 میکروگرم بر گرم است. ماهی سیباس، به دلیل گوشت لذیذ و ظاهر بسیار زیبا به عنوان ممتازترین ماهی پرورشی به شمار می آید. بنابراین پیشنهاد می شود حداقل یک بار این ماهی را به صورت سرخ شده میل نمایید تا از طمع بی نظیر آن لذت ببرید.

فروش ویژه ماهی سیباس 12 کیلویی

فروش ویژه ماهی سیباس 12 کیلویی فروش ویژه ماهی سیباس 12 کیلویی به صورت عمده از طریق این سایت آغاز شد و خریداران می توانند بهترین و با کیفیت ترین نوع این ماهی را با قیمت باورنکردنی و ارزان از ما خریداری نمایند.

بازار فروش این ماهی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای خارجی، رونق بالایی گرفته است. همچنین مناسب بودن قیمت ماهی سیباس در ایران، یکی دیگر از دلایلی می باشد که این محصول مورد توجه تمام افراد واقع شده است.

تولید کنندگان بهترین و با کیفیت تریننوع این ماهی خوشمزه و لذیذ را تولید و برای فروش عمده در بازار سراسر کشور عرضه می کنند. امزوه تولید کنندگان سعی می کنند محصولی با کیفیت و ارزان قیمت به بازار فروش عرضه کنند تا خریداران و مشتریان از محصول خریداری شده رضایت داشته باشند.

برای بهره بردن از فروش ویژه ما و خرید این محصول به صورت عمده و با قیمت باورنکردنی، می توانید از طریق همین سایت و راه های ارتباطی موجود که به دو صورت تلفنی و اینترنتی هستند؛ اقدام نمایید.

 

  • تبلیغات:
  1. صادرات استیک ماهی تیلاپیا در ایران
  2. خواص ماهی سوف شمال برای سلامتی
  3. فواید ماهی ازون برون شمال
  4. ارزش غذایی ماهی کفال
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید