مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید انواع ماهی سیباس جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید

کیفیت انواع ماهی سیباس جنوبقیمت روز ماهی سیباس جنوب

ایران یکی از بزرگ ترین پرورش دهندگان آبزیان دریایی در جهان می باشد که گونه های مختلفی از ماهیان را پرورش می دهد. تولید و عرضه انواع ماهی سیباس جنوب، با بالاترین کیفیت در ابعاد و اندازه های متنوع به صورت عمده و مستقیم به سراسر کشور از طریق همین سایت انجام می گیرد.

تولید انواع ماهی سیباس جنوب

کیفیت انواع ماهی سیباس جنوب

کیفیت انواع ماهی سیباس جنوب ماهی سیباس یکی از انواع ماهیان پرورشی در جنوب ایران می باشد که عمدتا در آب های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شود.

این ماهی با نام های سی بس و باراموندی نیز شناخته می شود؛ طول ماهی باراموندی می تواند به بیش از یک متر و وزن آن به بیش از 10 کیلوگرم برسد.

ماهی سیباس جنوب تحمل بالایی در برابر تغییرات فیزیولوژیک، تغذیه، دما و شوری آب دارد به همین دلیل مورد توجه بسیاری از پرورش دهندگان قرار گرفته است.

به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و تغذیه مطلوب ماهیان سیباس در جنوب ایران، این آبزیان از کیفیت خوبی برخوردار هستند به طوری که به کشورهای زیادی من جمله چین، تایلند، مالزی، تایوان، استرالیا و … صادر می گردند.

کیفیت رابطه مستقیمی با قیمت دارد به گونه ای که هر چه کیفیت و مرغوبیت محصول بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش می یابد.

ماهی باراموندی گوشتخوار است اما از گیاهان و جلبک های سطح آب نیز تغذیه می کند؛ غذا اصلی آن نرم تنان، ماهیان ریز بستر آب، سخت پوستان و پلانکتون ها می باشد.

این ماهیان در قفس های شناور و ثابت، استخرهای مخصوص، حوضچه های کوچک و بزرگ پرورش می یابند؛ در 100 گرم ماهی سیباس تقریبا 20 درصد پروتئین و حدود 0.1 درصد چربی وجود دارد پس از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است.

مصرف ماهی سی بس بوشهر برای افراد مسن و کهنسال، مادران شیرده و کودکان در حال رشد بسیار مفید است؛ ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین B2، ویتامین B12 و املاحی نظیر کلسیم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ید و منگنز به وفور در آن یافت می شود.

قیمت روز ماهی سیباس جنوب

قیمت روز ماهی سیباس جنوب شاید یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی خریداران، قیمت محصولات باشد که عوامل متعددی بر آن تاثیرگذار هستند.

قیمت روز ماهی سیباس توسط اتحادیه و اصناف مرتبط اطلاع رسانی می گردد تا از رشد ناگهانی قیمت ها و یا سوء استفاده برخی سودجویان جلوگیری شود.

از عوامل موثر بر قیمت ماهی سیباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت
  • میزان تولید و تقاضا
  • نحوه خرید و فروش
  • نوع ماهی

انواع ماهی سی بس جنوب در بسته بندی های بهداشتی و مطابق با استاندارد های جهانی آماده عرضه به بازار می گردد بدین جهت نگرانی بابت کیفت پایین آنها نخواهیم داشت.

 

  • تبلیغات:
  1. ماهی خاردار
  2. شیر ماهی
  3. قیمت فروش ماهی کفال راه راه
  4. فروش عمده ماهی قرمز دریایی
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید