مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه مستقیم فیله ماهی تیلاپیا

آنچه در این مقاله می خوانید

فیله ماهی تیلاپیا چه فوایدی برای بدن دارد؟قیمت خرید فیله ماهی تیلاپیا در تهران

آیا تا به حال نام ماهی تیلاپیا به گوشتان خورده است و با این جانور دریایی آشنایی دارید؟ این ماهی به کشور آفریقا تعلق دارد، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن و امکان پرورش و نگهداری آسانی که دارد، در بسیاری از مناطق دنیا به طور گسترده ای پرورش داده می شود. شرکت های عرضه مستقیم، فیله ماهی تیلاپیا را بدون هیچ واسطه ای از تولید به مصرف در بازار های مصرف سطح کشور توزیع می کنند.

عرضه مستقیم فیله ماهی تیلاپیا

فیله ماهی تیلاپیا چه فوایدی برای بدن دارد؟

فیله ماهی تیلاپیا چه فوایدی برای بدن دارد؟ از نظر متخصصان علم تغذیه، مصرف گوشت سفید از جمله انواع آبزیان و به طور کلی ماهی، بهترین و سالم ترین رژیم غذایی برای انسان است، که دارای میزان کمی کالری و چربی بوده و برای سلامتی همه افراد، بخصوص افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند بسیار مفید می باشد.

در همین راستا، تولید کننده های انواع ماهی، به پرورش دادن گونه خاصی از این موجودات که ماهی تیلاپیا نام دارد پرداخته اند. گوشت این ماهی بسیار خوش طعم بوده و بوی زهم سایر ماهیان را ندراد و از همه مهمتر قیمت بسیار ارزانی دارد. از این رو به محبوبیت خیلی زیادی در بین مصرف کنندگان دست یافته است.

آیا می دانید فیله ماهی تیلاپیا چه فوایدی برای بدن دارد؟ گوشت این ماهی حاوی مقدار زیادی پروتئین، فسفر، پتاسیم، کلسیم و ویتامین بی می باشد. اما مقدار کالری و چربی موجود در آن بسیار ناچیز است.

فسفر موجود در داخل آن، باعث تقویت مغز شده و حافظه افراد را بهبود می بخشد. در نتیجه از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند. به علاوه کلسیم و پتاسیم آن نیز به استحکام استخوان بندی بدن منجر می شود و از بروز بیماری پوکی استخوان جلوگیری می کند. همچنین ویتامین بی آن هم سبب تقویت سیستم ایمنی بدن انسان می شود.

قیمت خرید فیله ماهی تیلاپیا در تهران

قیمت خرید فیله ماهی تیلاپیا در تهران ماهی تیلاپیا که یک گونه پرورشی از ماهیان است، نسبت به سایر آبزیان حلال گوشت که در کشور ما خرید و فروش می شود، نرخ بسیار مناسب تری دارد. به همین دلیل هم تولید کنندگان بیشتر به پرورش دادن این محصول تمایل نشان می دهند.

قیمت ماهی تیلاپیا در مراکز پخش عمده این محصول در تهران، بسیار مقرون به صرفه است. چرا که این مراجع محصول را بدون هیچ واسطه ای، به صورت کاملا مستقیم در بازار عرضه می نمایند و با سود خیلی کمی عرضه می کنند.البته راه های مختلفی برای خرید ماهی ارزان وجود دارد، که همه آن ها به مراجعه حضوری به مراجع پخش و فروش محصول محدود نمی شود. به عنوان مثال شما می توانید فیله ماهی تیلاپیا را به راحتی و از طریق همین وب سایت سفارش داده و تهیه کنید.

 

  • تبلیغات:
  1. معرفی انواع غذای ماهی
  2. مزایای خوردن ماهی جنوب
  3. گوشت قرمز و گوشت ماهی
  4. قیمت ماهی آکواریومی کوچک اصفهان
پریسا میلانی

مجموعه فراوری آبزیان بارفو شما را به خرید بهترین محصولات ماهی و میگو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

تماس بگیرید